Tremp – St AFFRIQUE (2016-2017)

Els alumnes de francès de 3r i 4t d’ESO han rebut els corresponsals occitans de la ciutat de Saint-Affrique (França).

Durant l’estada , els estudiants han anat descobrint el nostre entorn més proper: com és l’institut, com s’estructura el sistema educatiu a Catalunya, les nostres institucions amb la recepció a l’ajuntament van descobrir Tremp a partir d’un joc de pistes que van preparar els alumnes de 3r d’ESO, i també van fer unes visites per la comarca. I juntament amb tots els corresponsals de Tremp varen fer una sortida a Barcelona.

Amb els alumnes de 4t van realitzar una activitat sobre ”Jocs tradicionals a l’aire lliure” que és la primera part d’un projecte que es farà també durant l’estada dels nostres alumnes a França. I per acabar, com a comiat, el sopar de l’intercanvi on alumnes, famílies i professors van poder gaudir d’uns excel·lents plats preparats per les mateixes famílies.

El grup va tornar a casa molt content de la setmana que van passar a Tremp. Els alumnes de Tremp esperen també poder retrobar-los a Saint-Affrique al mes de març de 2017.