Rodem el nostre primer curtmetratge de ficció

P1040815

Els i les alumnes de Cultura Audiovisual de Batxillerat Artístic, dins del prestigiós projecte de Cinema en curs, aquest any estan fent un curtmetratge de ficció.

Aquests dies han acabat el rodatge i ara comencen a muntar tot el material que han filmat. Tota una feinada! Han estat uns dies molt intensos i emocionants!

Durant els dies de rodatge he après el que fan les persones que estan darrere la càmera abans de que els actors actuïn i es gravi la seqüència. També he descobert diferents maneres que hi ha de fer tràvelings sense disposar de carrils o materials específics. Ara ja sé que les seqüències no es graven tant ràpid com sembla i que molts cops s’han de gravar més d’un cop ja que poden passar moltes coses.”

A. Tohà (alumne de 1r de batxillerat)