Presentació de TdR de 2n Batxillerat Invesjove

transparent

Presentació dels millors  Treballs de Recerca de 2n Batxillerat  a les  X Jornades  d’INVESJOVE  a  Sort , Puigcerdà  i  al Pont de Suert.

En aquestes jornades es va exposar una mostra dels millors  treballs de recerca de  l’alumnat de 2n de Batxillerat dels diferents centres educatius de l’Alt Pirineu i Aran: INS de Vielha, Sort,  Tremp, Puigcerdà, la Pobla de Segur i Pont de Suert .

Aquesta iniciativa dona un ampli ventall d’alternatives o idees als joves per escollir el tema del treball de recerca que hauran de realitzar i també  és una manera de motivar al jovent a investigar i qüestionar-se l’entorn on viuen.

A més, els diferents alumnes que van  exposar el treball van rebre un diploma del Departament d’Educació i apareixeran al llibre-recull que edita  l’IDAPA         ( Institut per al Desenvolupament de l’Alt Pirineu i Aran)  anualment.

Del nostre institut, hi van assistir quatre alumnes, als quals volem felicitar per la seva participació força interessant.

El dia  6 d’abril de 2017 va presentar a l’INS Hug Roger III de Sort , l’alumne Toni Vila Pérez (Humanitats i Ciències Socials) el seu treball  sobre La fleca i la pastisseria en un entorn rural. Van assistir-hi com a  públic  els alumnes de 1r de Batxillerat del centre.

El divendres 21 d’abril de 2017  van presentar a l’INS de Pont de Suert els TdR les nostres alumnes:

Lina Borrell Baulies( Ciències Socials) el treball,  Persones grans: bon tracte versus maltractament.

Aina Cardona Cambon (Ciències Socials) el seu treball,  Emili Miralles Barbarroja . Un cas de la repressió franquista.

Victòria Lal-Trehan Estrada (Científic) el seu treball: La lateralitat.

ins

Donem novament  l’enhorabona  a aquests alumnes per la seva iniciativa, implicació  i per la qualitat dels seus treballs!!  .