Jornada Plurilingua 2017

P1020518

Per Sant Jordi i dins del projecte de Plurilingüisme, l’alumnat i el professorat de l’ESO ha participat per segona vegada a la Jornada Plurilingua.

Vam começar amb el tradicional Gran dictat i ens vam estrenar amb un nou concurs Kahoot: el Repte lingüístic! Tot un seguit de preguntes sobre cultura lingüística francesa, anglesa, el castellana i el catalana.

A les dues hores centrals del matí es van desenvolupar tallers actius i pràctics relacionats amb les llengües i l’escriptura: fer un Scrapbook, interpretar petits diàlegs d’obres teatrals de Shakespeare, representar uns poemes per mitjà d’una animació amb plastelina (stop motion) i cantar en un karaoke.

Les dues darreres hores van servir per visibilitzar la importància de les llengües parlades per molts dels/les alumnes del centre com el portuguès, àrab, amazic, xinès, romanès, búlgar, rus, turc, gallec. Unes actuacions musicals i la lectura de poemes en totes aquestes llengües van ser la cloenda de la Jornada.

Fins a la propera Jornada Plurilingua!