ELS ALUMNES DEL GRAU SUPERIOR DE SISTEMES ELECTROTÈCNICS I AUTOMATITZATS

FOTO2

ELS ALUMNES DEL GRAU SUPERIOR DE SISTEMES ELECTROTÈCNICS I AUTOMATITZATS PRESENTEN ELS SEUS PROJECTES

Els alumnes que estan cursant el primer any del Grau Superior de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats han presentat als seus companys els projectes de Documentació Gràfica en instal·lacions elèctriques. Aquí n’adjuntem una petita mostra.

PROJECTES1

PLANOLS2

FOTO2

FAMÍLIA: Electricitat i Electrònica CICLE: Sistemes elèctrics i automàtics MP5: Documentació técnica en instal·lacions elèctriques i MP3:  Configuració d’instal·lacions elèctriques

UC_2-0830-11_3: Desenvolupar projectes d’instal·lacions elèctriques de baixa tensió en locals de característiques especials i instal·lacions amb finalitats especials.

Per altra banda, van avançant amb les pràctiques del Mòdul 3: Configuració d’instal·lacions elèctriques.