Els alumnes de Batxillerat Artístic presenten el seu primer curtmetratge a tres grans cinemes: la Filmoteca (BCN), La Lira (Tremp) i la Cineteca (Madrid)

1617_Projeccio_Filmoteca_INSTremp

Els/les alumnes de Cultura audiovisual de Batxillerat artístic han presentat el curtmetratge realitzat al llarg de tot el curs en el marc del Projecte Cinema en curs. La presentació del curtmetratge es va realitzar a tres grans cinemes: a la Filmoteca de Barcelona, després a La Lira de Tremp i a la Cineteca de Madrid.

Les presentacions van ser molt emocionants i l’alumnat va poder explicar moltes coses al voltant de la creació del seu film: d’on va sorgir la idea, com van treballar en equip, en quins cineastes es van inspirar, com van realitzar la música o què va significar ser el muntatge… Van realitzar una molt bona exposició i van contestar totes les preguntes que els van fer les altres escoles i instituts que participaven a la presentació. Va ser molt enriquidor.