Els alumnes de 4rt d’ESO d’Emprenedoria parlen d’economia social i cooperativisme

IMG_20180129_124755

Els alumnes de quart d’ESO que cursen l’assignatura d’Emprenedoria van compartir el dilluns 29 de gener una sessió entorn l’economia social i el cooperativisme a càrrec d’en Pere Ribas. En Pere és soci fundador de Calidoscoop i té anys d’experiència professional en el sector de l’economia social i cooperativa, en assessorament a la creació d’empreses cooperatives i en gestió d’entitats del tercer sector. A través de la xerrada hem repassat els valors del cooperativisme i exemples d’empreses d’economia social que treballen sota lògiques democràtiques, equitatives, solidàries i respectuoses amb les persones, el medi ambient i el territori. Hi ha col·laborat l’Ateneu Cooperatiu del Pallars Jussà.

IMG_20180129_124755