CONTINGUT DE LA REUNIÓ INFORMATIVA INS TREMP – AMPA –FAMÍLIES DE 12 DE JULIOL

sociampa

1.- Funcionament del banc de llibres en préstec de l’alumnat de l’ESO gestionat per l’AMPA.

Primerament, la família de l’alumnat ha d’estar associada a l’AMPA i fer un pagament de 25 €/família,  i a més ha de sol·licitar a la pròpia AMPA, fins el 15 de juliol, la participació al banc de llibres en préstec, encara que també es pot fer el pagament de 60€/alumne fins al lliurament dels llibres al setembre.

2.-  Altres informacions de l’AMPA.

Es fa una crida a la participació de totes les famílies en les activitats de l’AMPA.

1. L’AMPA gestiona les taquilles o armaris dels passadissos del centre. El preu per curs és de 15€/ taquilla. Per poder fer-ne les gestions cal parlar amb Manel Moreno.
  2. L’AMPA dóna la possibilitat de la compra de llibres de text als alumnes de batxillerat i cicles formatius a preus més avantatjosos. Cal posar-se en contacte.
  3. L’AMPA organitza diverses activitats i xerrades al llarg del curs en les quals es recomanable participar-hi.

3.- L’horari marc de l’Institut de Tremp  a hores d’ara està per determinar a l’igual que algunes de les optatives ofertades. Per tant, els fulls de tria que s’han facilitat als alumnes, cal dur-los a secretaria del centre però no caldrà complimentar l’apartat d’optatives incert.

4.-  L’Institut de Tremp presta a les seves instal·lacions, a través del Consell Comarcal del Pallars Jussà, el servei de menjador per l’alumnat. El preu aproximat és de 6€ i hi ha la possibilitat de demanar beca.

5.-  El primer dia de classe, el 12 de setembre, l’alumnat ha d’acudir al centre amb el material bàsic, és a dir, llibreta i bolígraf. Aleshores cada professor indicarà, en la seva assignatura, els materials que caldrà que porti.

6.-  L’Institut de Tremp destina fons pressupostaris provinents del Departament d’Ensenyament, per ajuts per finançar la compra de llibres en préstec i de material didàctic per a famílies d’alumnes de l’ESO en situació socioeconòmica desfavorable i nombroses.

DESCARREGAR DOCUMENT DE SOCI I DE BANC DE LLIBRES

Tremp,  12  de juliol de 2016