Assistència al Consell Comarcal dels alumnes de 2n curs d’Administració i Finances…

escut._pallars

Els alumnes de 2n curs del cicle formatiu de grau superior de Administració i Finances de l’Institut de Tremp han assistit recentment al curset realitzat a les instal·lacions del Consell Comarcal del Pallars Jussà. S’ha impartit un curs conjuntament amb altres emprenedors de la comarca sobre les Habilitats Directives dels Emprenedors.

La situació bàsicament és la següent:

L’emprenedor en el seu dia a dia ha de fer front a qüestions en les que la seva formació tècnica no és suficient. En aquests casos entren en acció el que es coneix com a habilitats directives o skill management. Es tracta d’habilitats per a dominar situacions com prendre decisions adequades (inclús sota pressió), negociar, persuadir, comunicar, etc.
Estructurar el discurs de presentació de l’emprenedor i de l’activitat i saber-lo defensar: Aprendre a parlar en públic. Incrementar la productivitat personal. Aprendre a gestionar els conflictes. Millorar i optimitzar el procés de presa de decisions. Aprendre a negociar….